samedi 28 juillet 2018

اصول مهم در طراحی داخلی دفتر اداری


برای اینکه بتوانید یک طراحی داخلی خوب برای محل کار خود داشته باشید،
در ابتدا بایستی به روحیه کاری و شغل خوتان توجه کنید.
تا بتوانید بهترین دکوراسیون و طراحی را برای محل کار خود داشته باشید.

همه ما می دانیم که محل کار خانه دوم هر فردی محسوب می شود
و افراد ساعات زیادی از شبانه روز را در محیط کار خود سپری می کنند.
به همین دلیل یک طراحی خوب برای محیط کار می تواند
تاثیر بسیار خوبی بر روحیه افراد و در نتیجه کارایی آن ها بگذارد.
در متن زیر قصد داریم تا شما را با بعضی از اصولی که در طراحی داخلی دفتر اداری مهم هستند، آشنا کنیم.

طراحی داخلی دفتر اداری

طراحی داخلی دفتر اداری

از جمله مهم ترین عوامل در طراحی داخلی دفتر اداری ، انتخاب یک رنگ مناسب می باشد.
رنگ ها در محیط اداری، تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه افراد دارند
و بهتر است که در محیط کاری از رنگ های آرامش بخش استفاده شود.

از دیگر عوامل مهم نورپردازی مناسب می باشد، که در هنگام طراحی داخلی اداری به آن توجه کرد.
نور در محیط کاری باید به اندازه کافی باشد تا چشم ها خسته نشوند.

با نورپردازی مناسب کارمندان از کار کردن به مدت طولانی خسته نمی شوند
و در نهایت نبود نور کافی باعث چشم درد و ضعیف شدن چشم ها نمی شود.

بیش تر وقت افراد در محل کار در پشت میز طی می شود، به همین خاطر استفاده از
صندلی و میز ارگونومیک یک اصل مهم در طراحی داخلی محیط کاری به حساب می آید.

در طراحی و چیدمان اتاق کار بهتر است یک فایل و یا قفسه مخصوص
برای نگهداری و ذخیره سازی پرونده ها و فایل های مهم در نظر گرفته شود.

استفاده از تزئینات باعث می شود تا فضای کاری از حالت خشک و جدی خارج شود.
شما می توانید برای این کار از انواع از تنگ ماهی، گیاهان طبیعی
و قاب عکس های تزئینی و تابلوها و ... استفاده کنید.

      منبع: www.veriya.org

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire